دنیای خودرو

دنیای خودرو
قالب وبلاگ
نویسنده
یاهو
لینک ویژه
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای خودرو و آدرس bestcar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





چند روز پیش، بی‌ام و اعلام کرد که از نسخهٔ محدود و منحصر به فرد X1 رونمایی خواهدکرد و همچنین تصاویری از آن را به نمایش گذاشت، این شاسی بلند Power ride Edition نام گرفت و قرار است ماه آینده به طور رسمی در نمایشگاه لس‌آنجلس پرده برداری شود.

طبق گفته های بی‌ام و، X1 جدید بر پایهٔ xLine که مدل اصلی است طراحی شده است و دارای رینگ‌های 18 اینچی می‌باشد.

بی‌ام و روی سقف این خودرو وسایل اسکی را نصب کرده است که آرم شرکت بی‌ام و روی آن خرده است و این خودرو را به خودرویی محبوب برای اسکی بازان تبدیل کرده است. باید گفت که رنگ نارنجی و طرح گرافیکی روی آن تداعی کننده تصویر یک روباه است، و واقعاً چشم را به خود خیره می‌کند.این رنگ به داخل خودرو نیز نفوذ کرده است و در کنار تودوزی چرم، ظاهری جذاب تر به وجود آمده است.

کمی دربارهٔ موتور این خودرو صحبت کنیم، برای این خودرو دو نوع موتور در نظر گرفته‌اند:مدل xDrive28i با موتور چهار سیلندر که قادر است 240 اسب بخار نیرو تولید کند. مدل xDrive 35i با موتور شش سیلندر توربو که قادر است 300 اسب بخار نیرو تولید کند. هر دو مدل چهار چرخ متحرک است.

قیمت این خودرو هم برای مدل28آی، 31.545دلار و برای مدل 35آی،39.345 دلار می‌باشد.

اما طبق گفته های بی‌ام و تنها هزار دستگاه از X1 Power Ride تولید خواهد شد پس اگر این خودرو شما را شیفتهٔ خود کرده است عجله کنید! با این حال انتظار می‌رود تقاضای بسیار بالای بازار سبب اجبار خودروساز به توسعه تعداد این محصول شود.

این شاسی بلند در سی‌ام نوامبر در نمایشگاه لس‌آنجلس رونمایی خواهد شد پس اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره این خودرو بدانید باید تا بازگشایی نمایشگاه صبور باشید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 30 آبان 1391برچسب:بی ام و,عکس بی ام و, ] [ 22:59 ] [ مورتال ]

.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وب

جدیدترین عکس ها , توضیحات و اخبار روز دنیای خودرو‍
آمار

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 125
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 130
بازدید ماه : 351
بازدید کل : 4920
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 1